Back in the game!

Back in the game! Var bara en tillfällig grej! It´s over now!

Jag har bestämt mig. Jag ska traska ner till landskronahem imorgon och beställa en diskmaskin. Jag är sjukt trött på att diska nu. Så jag ska göra det. Jag ska bli en diskmaskinsmänniska! Punkt slut!
Ska även ta ner mina papper om att göra vid i lägenheten. Nej jag har inte gjort det än. Har bara skjutit fram det hela tiden. Men imorgon MÅSTE jag. Jag SKALL göra det helt enkelt!

En annan sak som jag saknar just nu är min träning. Jag har inte tränat på två veckor nu. Först var jag ju ute på läger förra veckan, kom hem och blev sjuk. Idag, när jag kom hem från skogen, kändes min näsa ok. Så kanske imorgon blir det en tur upp för backen igen. Kanske ska börja med att powerwalka. Får se helt enkelt. Det springer i bena på mig iaf, jag behöver ut och springa. Men så är jag sån som inte vågar träna när jag är sjuk. Det kan ju trots allt gå riktigt illa. Så jag vill vara frisk innan jag börjar träna och det anser jag mig vara imorgon tycker jag! Har varit duktig med maten :) Viktväktarna :D Gott och jag har inte gått hungrig alls. Skönt!

Nä nu ska jag försöka sova hade jag tänkt. Om det nu går.

God natt på er allihoppa! :D

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0