BLOGG idag har jag fått hoppa in i en förs...

dsc00338 (MMS)

BLOGG idag har jag fått hoppa in i en förskoleklass som assistent till en liten kille. Första gången jag gör det. Intressant faktiskt. Dem ville även att jag skulle hoppa in imorgon i en tvåa men då ska jag vara i skolan plus att jag nog inte hade rett ut det. Jag har ju aldrig varit i en klass förut förutom när jag gick i kristianstad. Fast då hade jag en nia och det vill jag inte igen. Haha. Har rast nu och slutar halv fem. Så blir en lång dag idag plus att killen jag går med har börjat bli på bråkigt humör. Men sofhie reder ut detta också:-D hoppas hoppas. Nu ska jag njuta lite i solen. Trevlig tisdag på er.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0