Det var det räligaste jag har gjort i hela mitt liv!

Fyyyy f****n. Jag har för första gången i mitt liv rensat vasken inne på toaletten. Pappa gjorde det till mig när jag bodde i hbg och vi flyttstäda. Men idag ville han inte göra det utan sa att han kunde komma dit men att jag skulle göra det själv. Jag bara - Jahapp. Inget med det ju. ELLLER HUUUUUUUR!! Fyyy faan vad vidrigt det var. TAcka Gud för diskhandskarna! Uch.. Och luktar apa gör det också! BLÄÄÄÄ!! SPYY! Nu tycker ni säkert att jag är väldigt löjlig. Men det var inte mysigt alls jue. ! Kan inte hjälpa det. Jag längtar inte tills det är dags att resta i köket. Hoppas jag aldrig behöver uppleva detta igen för det var VIDRIGT!

Åter går till städ/disk/plugg :O Sen är det duschen, snabbt ner i lokalen och lägga lakan sen mat hos mamma och pappa sen BLÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

Haha. Vi har räknat på det lite.. Hur många det kommer som ska vara blå. Haha. Tyvärr är det ju inte alla som vill vara blå men jaa. Dem som är blå är drygt 15 pers kanske fler vet ej. Men iaf, dessa blå filurer ska in till stan i natt och rocka loss på Tages. Fatta!! Haha, massa blå människor som invaderar Tages! haha. Om det nu blir så och vi inte tvättar bort allt innan. Men jaa ändå. Haha! Ball!

Nää som sagt, städ/disk/plugg!!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0