Fredagskvällen blev en liten sväng ner till centrum...

Jag hade världens bästa citat från Cammi ikväll men jag har fan glömt bort det.. Ahaaa!! Blev en sväng ner i stan idag till Joe och satt och var sociala ett litet tag. Men blev en tidig kväll hem då jag ska jobba imorgon jue.. Så det är väl all tid att gå och lägga sig kanske? Hum... ÅÅÅÅ vad jag stör mig för att jag inte kommer ihåg citatet!!! Sofhie är en guldfisk, eller iaf hennes minne!!
Nu ska jag säga godnatt.. Så Godnatt :P haha


Ett öre för dina tankar
Postat av: c

det är nog bara för att jag pratar så mycket. man kan inte komma ihåg allt jag säger! hahaha

2010-04-11 @ 22:39:27
URL: http://lillac.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0