HEMMA IGEN!

Nu är jag äntligen hemma igen. Jag har fått mammas hemmalagade mat, jag har duschat, bytat kläder, borstat håret och vipps så är jag samma rena sofhie igen. Så jävla skönt. Man luktar inte så gott när man har suttit vid en öppen eld mitt i skogen 4 dagar i rad. Dessutom hade vi en mus i vårt vindskydd igår :O!!!!! Och vi har haft grävling och vildsvin i närheten av vårt läger. Om jag har sovit? Jaa faktiskt. Kröp riktigt ner i sovsäcken och tog mitt påslakan över huvudet och sovsäcken och stängde. Och jag sov, mitt ute i skogen !
Väderet har inte varit helt hunda. Det har kommit snöflingor stora som påskägg och det har haglat och regnat och varit sol. ALLT! Så lite kallt har det varit att sova också, men ingen som inte var hanterbart. Jag får berätta mer om lägeret en annan gång. Ska faktiskt lägga mig och vila lite.  Imorgon ska jag upp 7 och tvätta mina rökiga kläder!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0