Jag har sprungit sönder mig :(

Då har jag varit ute och tränat igen. Slutade dock inte så bra. Men jag har tränat iaf. Fick nämligen sjukt ont i vänstra vad på insidan och ner i foten :( buhuu! Men men.. pappa tror det är benhinneinflamation, jag hoppas bara på att det är en sträckning som går över till imorgon.. Så jag kan powerwalka imorgon. Vilket jag egentligen skulle ha gjort idag men min musik tog över och det blev löpniing istället. Jag har för en gångs skull sjukt bra löpmusik på min mobil och det är sjukt härligt för det gör att jag orkar springa längre :) Idag ser resultatet ut såhär:

Tid: 50 min
Distans: 7.77 km
Medelhastighet: 9.5 km/h
Energi: 680.6 kcal

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0