Morgonträning i slingan!

Vaknade i morse vid halv nio. Kollade ut och det är jätte fint väder så jag bestämde mig för att begemig på en joggingrunda. Ringde mamma och frågade om jag kunde komma på frukost efteråt vilket jag fick :) Men när jag väl kom ut så blåste det som faaaan och var svin kallt men jag fortsatte. Powerwalka ner till slingan i Karslund och sprang två varv. Vilket är typ tre kilometer sammanlagt. När jag startade så satte jag telefonen på att jag skulle springa/powerwalka 5 km. Så sammanlagt blev det ju 5 km med en omväg till slingan och två varv på slingan(utan att stanna :D) Hade dock lite ont i benet fortfarande så sprang inte så fort.
Resultatet blev:

Distans: 5km
Tid: 31.52 minuter
Medelhastighet: 9.4 km/h
Energi: 438.3 kalorier

Denna veckan har jag varit ute och sprungit tre dagar. Vilket blir sammanlagt
Distans: 20.5 km
Tid: ca 133 minuter/2h 13 min

Tycker jag har varit ganska duktig denna veckan. :) Och jag är fortfarande 5 kg lättare :) I LIKE!!

Ska se om jag kan komma ut en runda imorgon också :) Om jag hinner!

Nu ska jag städa för imorgon kommer ju Kajsa :) Och imorgon ska vi vara BLÅÅÅ! :P
Ska iväg idag och handla inför festen. Hihi! Kul ska det bli. Lite synd bara att folk har börjat hoppa av nu, men vi kan ha kul ändå!
Trevlig tredag allihop!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0