Ny vecka för sjuklingen!

godmorgon. Hade helst inte velat gå upp alls idag. Skulle egentligen till skolan men istället så har man lyckats gå och bli sjuk. Ont i halsen och näsan rinner. När jag vakna kände jag att jag var helt svullen i ansiktet typ. Sådär som man känner sig ibland när man är förkyld. Plus att jag inte kunde prata så jag bestämde mig för att stanna hemma. Har redan nöset typ 20 gånger. Uch! Och jag som skulle träna idag. Men det vågar jag ju inte nu. Hade näsan bara runnit lite så hade jag ju men inte när jag har ont i halsen. Vi får se var det leder.
Helgen har inte bjudit på allt för mycket. Har jobbat fredag och söndag. Var bara hemma själv i lördags. Gjorde äpplechips. Det var gott! Igår träffade jag först Cammi nere på sandvångens pizzeria. Sen som Emma. Snacka en jävla massa skit där nere och sen gick vi och handla glass och jag gjorde milkshake till oss här uppe. Vi satte oss på balkongen, musik i och bara njöt! Det är nice med balkong! Jävligt nice! Så igår var en bra söndag, den avslutades bra iaf.
Den kommande veckan skulle bestå av träning idag och imorgon, onsdag ska jag fika med Filip, torsdag ska jag jobba, fredag ska jag fira valborg i Häljarp, lördag ska jag på kalas hos syrran sen ut med henne på krogen, söndag ska jag jobba. Sen veckan därpå kommer bli lite jobbig känner jag på mig! Mycket jobb och mycket skola. Men men det är väl så det ska vara!
Nä, nu ska jag göra lunch, medelhavspasta! I like!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0