påsken är över. Har spenderat gans

0-76ce145324540b947303c2a7c0e52666.png

påsken är över. Har spenderat ganska mycket tid hos mina föräldrar. Vilket faktiskt har varit väldigt skönt. Fast i torsdags blev det tages, den historian har ni ju redan läst om. Och sen igår blev det inferno. Lugnt och stilla. Blev några glas vin med helena, filip och cammi. Pettersson, marielle och viktor var också där inne en sväng. Sen blev det iväg till statoil för att handla i en jävla lucka. Som jag och helena skratta åt det. Haha. Sen hem och sova. Fast innan dess massa prat. Vissa var nog ganska trötta på mig och helena. Haha. Imorgon blir det skola igen. Ska bli ganska skönt faktiskt. Innan skolan ska jag försöka ta mig upp och springa och efter skolan ska jag hem till pappa och gratulera han. 43 år. Haha. God natt.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0