Så då har man övergått till snus istället....

dsc00340 (MMS)

Så då har man övergått till snus istället. Ni som följer min blogg vet att jag skrivit att jag slutat röka. Och jag höll det ganska bra faktiskt. Rökade bara på fester men sen blev det mer. Rökar ju inte varje dag men rökar när jag känner mig stressad och ensam. Haha. Och då i skolan. Men nu ska jag ju som jag tidigare har nämnt på läger och då vill jag inte röka. Dessutom till jag förändra min kondition så att jag kan springa fortare och längre. Vill klara milen under timmen iaf och helst springa hela milen. Ingen powerwalk. Så jag har övergått till snus. Jag har ju snusat förr och det är helt ok. Dessa är helt ok faktiskt. Tranbärssmak. Fick även min nya viktväktar bok idag. Massor av goda recept. Så när lönen kommer ska jag fokusera på träning och mat. Kommer säkert gå bra. Festandet ska jag lägga ner med, fick ju konstaterat förra helgen att jag kunde ha roligt utan dricka och utan att ut och röja halva nätterna. Har jag nu gått ner 5 kilo så får jag se till att fortsatta helt enkelt. Lördag är det fest! Haha.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0