Tisdagen har också paserat och jag känner mig överkörd på grund av min jävla NÄSA!

Då har tisdagen också passerat. Jag mår bättre. Bara lite snuvig och jag kan inte nysa längre av någon jävla anledning. Men halsen har lagt sig igen :)
Idag har jag inte fått mycket gjort kan jag ju tala om. Här ser förjävligt ut här hemma. Massa disk och massa att städa. Får ta tag i det imorgon kväll eller torsdag förmiddag. Ska på fika imorgon efter skolan ju. Apropå skolan, jävla jobb det ska vara att ta sig till den platsen vi ska vara på. Måste gå upp fem imorgon för att börja en lektion på Skryllegården klockan 9. Nu kanske det hade varit en bra ide att ha körkort men jaa så sent att tänka på det nu liksom.

Idag har jag även varit ute och gått med Hanna. Jag hade Bellan med mig och hon hade sin söta hund med dig. Gick ner till Borstahusen och släpte hundarna i hundgården. Snackades en massa skit och skratta en massa :) Längesedan vi träffades.. Kul var det iaf. Försöker övertala henne att följa med på fredag till Filip. Helena har jag också försökt bearbeta, gjorde jag igår eller var det i förrgår :s hum.. men idag var hon osäker iaf :P haha så jag kan om jag vill :P
Har även bestämt att jag ska åka in till Häljarp med Jennie. Var ett tag sedan man träffade henne också. Ska bli kul :) Fredag kommer bli kul :D I can feel it! (;

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp så sjukt jävla tidigt!

God Natt!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Jennie Adawi

I can feel it toooo =)

2010-04-28 @ 18:17:59
URL: http://adawi.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0