Träningsresultat

PowerWalk/Löpning

Tid:
1 h
Distans: 8,52 km
Medelhastighet: 8.5 km/h
Energi: 756.1 kcal


Stämmer min telefon, vilket jag tror för jag har frågat farmor och Emma om distansen stämmer, så har jag sprungit NÄÄÄÄSTAN en mil. Jag känner mig ganska duktig faktiskt. Jag gick först 6 minuter sen sprang jag 24 minuter. Den sista kilometern var uppförsbacke, en ganska brant sådan. Och sen vände jag på toppen och gick ner för backen och sen sprang jag resten hem :) Jag känner mig faktiskt duktig! Och så skönt det var att springa. :D Jag är redan piggare och gladare!!

Blir kanske att jag beger mig hem till Filip idag. Förfestar lite sen ska dem ut men jag ska bege mig hemåt då :P

Nu blir det duschen och sen ner till systemet och sen till jobb.

Glader Påsker som han säger på tv:)

Ett öre för dina tankar
Postat av: Des

Han Morberg är grym. GLADER PÅSKER :)

2010-04-01 @ 18:42:07
URL: http://dsomidessan.blogg.se/
Postat av: Madde

Bra jobbat! :)

2010-04-02 @ 08:18:04
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0