fixa och trixa

Lördag... jahaa, då var det lördag. Igår var jag med familjen och kolla på Eva Rydberg föreställningen, Gröna hissen. I Fredriksdal, Helsingborg då. Fruktansvärt rolig var den kan jag tala om. Jag skratta så att tårarna spruta på mig. Haha. Sen idag vid nio ringde klockan. Var egentligen meningen att jag skulle gå ner till gymmet då, men blev lite sen. Var där strax efter elva. Snacka lite med Cornelia innan jag ställde mig på löpbandet. Och som jag har sprungit idag då. Så skönt. Exakt 17.00 minuter på exalt 3 kilometer :) Förbättring med typ tre minuter :D I LIKE! Efter det palla jag inte göra mer än så så blev att snacka med Cornelia igen och sen bussen hem, snacka med cammi som nu har kommit hem till Sverige igen. Hon fyllde ju då år igår så idag ska vi fira henne lite :) Och Filip kommer också idag :D Nu ska jag fixa och trixa lite innan Filip kommer....

Ha en rolig lördag :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0