Det är helg. Jag jobbar dock imorgon också...

mms_img49273 (MMS)

Det är helg. Jag jobbar dock imorgon också sen ska jag också hålla helg. Idag har jag jobbat sju till tolv sen fick jag passa lilla cornelia när mamma malin var i stallet:-) sötare unge får man leta efter. Otroligt söt är hon. Och snäll. Hon var bara lite gnällig när hon skulle sova men efter ett tag gick det också bra. Så nu har man övan på att mata och byta blöja på bebis:-) haha. Det sorliga idag är att filips bil har blivit stulen i helsingborg. Stackarn slutade jobba och skulle gå till bilen och där stod ingen bil. Lagom roligt ju... Eller inte. Så hans pappa fick köra och hämta han. Nu är filip hos sina föräldrar och jag ligger hemma och är helt slut. Ska nog snart gå och lägga mig. Tidig och lång dag imorgon...


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0