Fär er som inte vet så har jag flyttat in ...

mms_img35045 (MMS)

Fär er som inte vet så har jag flyttat in hos filip. Eller ja på prov. Haha. Jag har kvar min lägenhet men jag bor ute i häljarp med älsklingen. Så nu håller vi på att möblera och sortera för jag vill ha det lite mer hemma mysigt än en ungkarlslya haha. Men här är iaf en del av köket som jag har satt en liten del av mig:-) jaja jag är sambo på prov som jag och filip så fint kallar det. Haha. Förresten är jag helt genomförkyld idag. Har knappt orkat göra något alls. Skit tråkigt...


Ett öre för dina tankar
Postat av: jessica g

Vad kul gumman...Grattis..!!!Är glad för din skull

2010-12-02 @ 21:37:58

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0