Fredag!

Fredag, vissa kanske kallar dagen i ära för Fridag men inte jag inte. Jag börjar jobba 16 idag till 20. Inte ett dugg motiverad! Hade varit skönt att bara vara hemma. Men imorgon efter jobb så ska jag och Filip ha en myskväll. Bara ta det jävligt lugnt. Ska bli sjukt skönt!
Vårt sovrum är snart färdigt. Johanna och pappa ska komma hit idag och syrran ska göra det sista hoppas jag på. Vill verkligen få i ordning där uppe nu. Alla möbler förutom sängen står nu i hallen på ovanvåningen. Inget kul alls. Och jag längtar tills vi köper vår nya säng. Börjar bli lite trångt tycker jag. haha.
Nä nu ska jag gå och handla lite pålägg... Pappa och syster kommer snart..


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0