God morgon. Jag är ledig:-D wihooooo! Äntl...

God morgon. Jag är ledig:-D wihooooo! Äntligen. Och det är sjukt nice. Har dock hela dagen planerad. STÄDA! Filip slutar runt lunch så jag får väll sätta fart med att hinna göra något innan han kommer hem:-) nyår imorgon. Vi handlade hem all mat igår. Blev foundu till huvudrätt med hasselbackspotatis och efterrätt blev det min goda chokladtårta och förrätten står filip för. Några typ minipizzor eller nått som verkar väldigt goda dem också. Hanna var här en sväng igår och drack varm choklad (från min kaffe maskin:-P) och snacka skit. Hon hade med sig världens sötaste valp. Sådär liiiiten och mjuk i pälsen. Jag och filip har pratat lite om att skaffaa hund vid ett senare tillfälle. Men han vill ha shäfer eller hur det stavas och jag är livrädd för shäfrar. Uch uch uch... Aja... Näää jag får väll gå upp då. Skriver jag inte innan så gott nytt år. Tror jag redan har skrivit det en gång.. Aja haha.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0