Idag har jag och min älskling varit tillsa...

mms_img54145 (MMS)

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i sex månader. Vi började dejta igen för mycket långre sedan men ändå:-) det var faktiskt filip själv som fick påminna mig igår för jag hade ingen koll. Haha. Under dessa sex månader har det hänt en del. Jag har förändrats som person vi har sagt jag älskar dig till varandra vi har varit på vår första weekend tillsammans vi har blivit sambos:-) helt underbart. Och mycket mer kommer det hända! Visst att han är stökig av sig och lägger reklamen överallt men jag älskar han ändå:-) älskar dig så hjärtat! Idag blir det middag på tycho och sen mys med film och god efterrätt hemma antagligen:-)


Ett öre för dina tankar
Postat av: fhie

wihoooo

2010-12-11 @ 20:21:28
URL: http://fhie.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0