Selma har de senaste dagarna varit lite su...

mms_img59837 (MMS)

Selma har de senaste dagarna varit lite sur på mig. Antingen så har hon varit sur för att hon har förstått nu att vi inte ska till lägenheten mer eller så är hon sur för att jag har satt ett halsband på henne. Hon har nämligen bitit och rivit mig de senaste dagarna och därför har jag inte litat på henne när här är barn hemma. Igår när krille och hans son var här på besök var jag på min vakt på henne. Men nu de senaste två dagarna eller något så har hon börjat komma till mig igen och mysa. Tror det var flytten blandat med att jag satt halsband på henne. Men hon behöver ju halsband ifall hon skulle få för sig att smita. Men nu är som sagt min lilla bebis sig själv igen:-) nu ska jag snart jobba mellan sex och nio. Får antingen åka med filip eller mamma in för tågen går ju inte som dem ska... Suck


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0