En nål i mitt bröst!

Japp, nu har jag verit hos doktorn.. Hon stack hål på min tutte :O haha.. men hon sa att det inte skulle vara någon fara med den men att de skulle skicka iväg det på undersökning, alltså vätskan som hon pressa ut. OCH FYYYYYY FAN vad ont det gjorde när hon stack in nålen i bröstvårtan. FY faan! Inget jag vill göra om iaf. Så nästa torsdag ska jag dit igen och få svar på vad det är för något och sen ska jag skära bort en leverfläck också.. AJAJAJ! Doktorn ville ta den när jag var där men jag satte stopp för det.. Måste ju förbereda mig mentalt på knivar och grejer. Nu vet jag också anledningen till varför jag inte gillar att gå till doktorn och sjukhus, det är för att det är så stelt och alla ser så sjuka ut. OCh läkarna är kontiga! Så är det, punkt slut... Suck, ska snart ha gruppmöte. Sitter i skolan nu. Vill inte, har ingen lust.
Har även funderat lite på vad jag ska göra när jag är färdigutbildad förskollärare. Jag ska KANSKE plugga vidare till att bli typ specialpedagog eller vad det heter. Hade varit kul. Men då ska jag inte plugga i Skåne. Då ska jag uppåt landet. Komma bort härifrån! Har inget att hämta här hemma känner jag. Visst vänner och familj, men vadå? Min dröm är att komma bort från Landskrona, Skåne. Iaf för ett litet tag. Jag ångrar idag att jag inte ansökte till att plugga mina sidoämnen till hösten utomlands. Hade varit skönt plus en upplevelse. Men det är lätt att vara efterklok eller hur?
Nä, nu får jag väl gå bort mot klassrummet där jag ska träffa mina gruppmedlemmar. JIPPIE! (not!)

Dagens överraskning idag var att jag fick min lön! :P 3000 extra på kontot plus att jag ska få 1000 för de få dagar jag har jobbat på förskolan förra månaden. Hihi! Och imorgon kommer CSN. Vilken vecka va, pengar pengar pengar, fast imorgon försvinner mer än hälften. Mindre kul.

Nä, som sagt, bort mot klassrummet!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0