Händelserik dag, minst sagt. Allt från glädje till ilska och tårar....

Då var det ny vecka igen. Skönt. Faktiskt. Idag tog jag mig upp relativt tidigt. Elle jaa klockan var halv sju när jag gick upp. Duscha, föna håret och platta håret, sminka mig och hittade dagens outfit och när jag kollade på klockan var hon kvart över sju och jag var redo att gå hemifrån. Men ändå fick jag vänta lite på att gå så jag låg steget före så att säga. haha. På väg till skolan smsa jag Maida och hon hade försovit sig igen vilket innebar att jag fick gå in till lektionen själv. Helt ok, träffade på Jonas där inne och vi var dem enda från vår grupp där. Haha. Fatta typ först inget av vår matteföreläsninge men i slutet så tändes lampan där uppe. haha. Efter föreläsningen gick jag till min basgruppshandledare för att diskutera min uppsats. Var inte så farligt mycket att göra. Hon tittade på mig efter att vi hade diskuterat och sa: Men detta fixar du snabbt. Kan du lämna in reda imorgon? Jaadå, nu sitter jag här, nyss klar med ändringarna. Tog max en kvar och det är fan skönt. Fixade dessutom de/dem som jag ändrade förra gången för hon hade inte hittat något fel på det. I LIKE! Så det var bra. När jag kom hem la jag mig på soffan ett liiiitet litet tag, ca 30 min. Sen var det bara att pela sig upp och klä på sig träningskläderna och ta sig ner och möta upp Hanna. Haha, folk måste tro i är dumma i huvudet med våra magövningar asså. Som vi skratta, haha men det ska ju vara kul att träna, eller hur? När vi gick på löpbandet så var vi först båda två jätte sega efter att ha solat solarium i tio minuter. Men när käften sätter igång så går det snabbt kan jag tala om. Vips så hade vi gått 30 minuter. Snabbt och lätt. Orkade inte springa idag, annars brukar jag göra det men idag skippade jag det. Cornelia jobbade också idag. Jag får sluta gå dig när hon jobbar, får ju inget gjort. Nu förstår jag varför hon aldrig kommer och tränar när jag jobbar haha. Fast nu är det ju så att det inte är hon som uppehåller mig, verken när det är hon som jobbar eller tränar för det är jag. Haha, typ. Fast vi skiftas om. Tycker jag iaf. haha. Onsdag blir det träning igen med Hanna. Dock direkt på morgonen, men dte är bra tycker jag. Då kommer jag upp i tid och jag kanske kan vända tillbaka dygnet. Aja... efter träningen åkte jag in till stan, in på apoteket och sen till City Gross och handla mat. Medecinen är hämtad och det är dags att börja på skiten. Suck.. Men men, that´s life, right?

Om man tror att man själv har en gloria ovanför huvudet, använder vit lång klänning och kallar sig själv en ängel är det något som är fel....

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0