ja kvällen närmar sig sitt slut ig

0-2b9975b47d3cb21ca2014c337fcda347.png

ja kvällen närmar sig sitt slut igen och jag längtar tills jag kommer hem. Vill inte vara kvar här längre då jag är sjukt trött. Plus att jag vill hem och testa mitt nya kärlekste. Jag och mamma spenderade ju dagen i lund vilket tar jätte trevligt. Började med en frukost inne på mormors bageri sen vidare i stan. Hittade massor som jag ville handla och må tro jag handla. 1300 smällde jag upp idag. Och då tar det relativt billiga saker jag köpte ändå, förutom vinet som jag då fyllde mitt nya vinställ med. Och bilden ovanför, min nya tekanna. Skulle ha kostat drygt 200 kronor på tehuset i lund men jag hittade en exakt lika dan fast större för 70 kronor på tiger. Haha. Jätte fin. Helt i glas. Jag gillar den iaf. Nä nu ska jag jobba två timmar till innan jag ska sluta och dricka kärlek.. Haha


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0