Lillördag!

Så, då har jag tränat, solat och ätit frukost och klockan är snart ett. Mötte upp Hanna på gymmet klockan tio och vi började i vanlig ordning med att sola. Efter det blev det träning. Kul idag med. Haha. Sprang till och med idag, igen. Fast orkade inte så länge idag av någon anledning, men gjorde mina tre kilometer men ganska mycket springande och lite promenad. Gjorde mina tre kilometer ca 3 minuter snabbare ändå :D Happy happy! Ska nog hem till mamma och pappa idag och väga mig. Får ju se om träningen ger resultat. Idag slog det mig att jag kommer vara helt själv på alla hjärtans dag. haha. Iof är ju inte det så ovanligt men ändå. haha. Men men, så kanske blir lite vin i soffan och bara mys! Inget annat! Bara låsa in mig. Haha. Sist jag firade Alla Hjärtans Dag var jag tillsammans med Jonas, och det är typ tre år sedan. Haha, då fick jag bland annat en bok som hete Kokbok för kära! haha så sött, fast när vi gjorde slut så tog han den. haha Snällt, tar tillbaka det som jag fått :P haha! Nä nu blir det en massa MASSA plugg.. Lillördag idag.. ha det fint!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0