morgondagen!

Dagen börjar gå mot sitt slut och jag ska snart gå och lägga mig för imorgon kommer bli en låååång dag.. Ska upp tidigt, betala räkningar och sen kvart över nio kommer mamma och hämtar upp mig för vi ska till Lund :) Åker in tidigt för vi ska äta frukost innan vår lilla shoppingrunda :) Vi har suktat efter lund sååå länge nu och imorgon blir det äntligen av.. Efter Lund ska vi hem igen och jag ska jobba klockan 16-21.. Suck.. Sen fredagen blev inte som jag tänkt.. Skulle egenligen festa till det ordentligt med Hanna efter jobbet men det gick inte då hon fått någon öroninflamation eller nått så hon fick inte festa :( Buhuu! Men får se hur det blir på fredag ändå.. Lördag ska jag iaf hem till Cornelia och kolla hennes lägenhet och dricka lite vin :) Vad som händer under kvällen vet jag inte.. MEn kommer bli kul och det var längesedan jag umgicks med Cornelia så ska verkligen bli kul.. Vi har säkert en del att snacka om..
Nää, lite skorpor och sen sängen..


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0