Ollonborrar, hur blir man av med dem??

Såå, då var man tränad också.! Körde 17 minute löpning och rask takt och sen lite magövningar och sen 15 minuter på cross nått! Haha. Trött i bena är jag iaf. Träningen, tyckte jag, var mer effektiv idag än igår. Men kanske är det som Hanna sa att det är kanske för att vi har lite träningsvärk sedan gårdagens träning. Vem vet.. Men har tränat iaf. Nu ska jag hoppa in i duschen, diska och sen åka ner och handla lite mat att göra idag.
Måste ju bara säga att jag upptäckte till min förvåning idag att jag har lyckats hålla mina växter vid livet här hemma. Jaa förutom tulpanerna som dör efter en vecka typ, men resten som jag köpte på Ikea för någon månad sedan är fortfarande vid liv :) Och jaa det är svårt för mig att hålla gröna växter vid liv. Men sen när jag köpte dessa så ställde jag fram min vattenkanna, som är grå och lite prydnadsaktig så kommer jag ihåg att vattna blommorna :) Visst är jag duktig? haha. Igår gick jag in på min bilddagbok för första gången sedan i typ sommras eller något och hittade bilder från våren och fyyy vad jag längtar till våren och solen kommer. Jag är egentligen en vinter och höstmänniska men nu får det vara STOPP! Haha gissar på att ni inte har hört detta förr ;) (ironisk) Men iaf, jag längtar såå efter våren nu för jag vill göra vid på min balkong. Jag vill att den ska vara fiiiin nu och jag vill sitta där runt 12 på dagen och dricka något kallt i bara linne och njuta av solen. Nått jag INTE längtar efter är ollonborrarna dock.. Någon som har tips på hur man kan få dem att hålla sig borta från min balkong när solen börjar gå ner? Snälla, skriv då ett tips till mig... Sen imorgon ska jag ner till Landskrona hem och lämna in lappen om att måla om i mitt enda rum :P Ska bli typ lila och grått! Har redan införskaffat mig lite lila saker så nu måste jag lämna in lapparna också...

Nää, disken!!

Trevligt tisdag på er, och snälla snälla ni, håll tummarna för mig imorgon när jag ska till doktorn...

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0