samtalet

Måndag. Ledig.
Fick ett oväntat samtal i helgen. Samtidigt som det är frustrerande så var det en lättnad. Det enda vi var bra på var att prata med varandra och det var skönt. Mycket mer än så är det inte, skönt att prata. Det var längesedan jag pratade med någon så länge. Jag slapp hålla undan vad jag känner och tycker bara att prata. Det var så skönt!
Idag blir det att plockan undan här hemma lite. Sen bara ta det jävligt lugnt. Ska bli skönt! Väldigt skönt.
Helgen har varit heeeelt vit. Sååå skönt, faktiskt. Det behövdes. Inget vin och inget festande. Bara lugn!
Jag har faktiskt inte så mycket att skriva idag. Har inte hänt så mycket mer än det samtalet..

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0