Träning!

Har nyss kommit hem.. Har varit och tränat med Hanna idag. Igår bestämde jag och mamma oss för att vi ska springa I Form maratonet :P :D Haha så igår skulle vi gå in och anmäla oss, men det var för tidigt. Men vi har bestämt oss för att springa det iaf. I Malmö och man ska springa antingen 5 km eller 10 km! Och i sommar ska vi springa det :) Så nu ska det tränas !! Det är kul att träna med Hanna, vi bara skrattar hela tiden typ. Blir inte jätte mycket gjort :P haha.. Men träning ska väl vara roligt, eller? :P

Uch den senaste tiden har varit jobbig, jävligt jobbig. Inte av någon spreciell anledning utan bara för att jag är sååååå sjukt trött på skolan. Jag orkar inte göra något alls. Inte intresserad av att göra något heller. Suck, jag behöver lov. Och det är nu!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

Har ni lov? :)

2010-02-23 @ 20:13:23
Postat av: Fhie

Haha nä Kajsa.. Vi har ju inte lov. Och när vi väl ska ha lov så ska man jobba :( Hur gick det med intervjun i Stockholm?

2010-02-23 @ 22:08:17
Postat av: Kajsa

När har ni lov då? :) Jag har varit på intervju o sen blev jag kallas på provbehandling.. men sen har dom varit så sega o inte lämnat besked än för dom är inte färdiga säger dom. Så efter fredag är jag ju arbetslös :S Men jag kan kanske få komma o hälsa på dig ngn dag eftersom jag e ledig då haha? :P

2010-02-24 @ 07:57:49
Postat av: Fhie

Jaa klart du får komma och hälsa på mig :D Hade varit jätte kul!! :D OCh jag får snart komma och hälsa på dig med.. var ett tag sedan man var hos dig jue...

2010-02-24 @ 08:22:52

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0