Det är svårt när man försöker men inte får respons!

Ahaaa.. just nu känner jag mig jävligt förvirrad.. Men jag var tvungen att välja. Men hade situationen varit anorlunda hade jag kört på det gamla. Men jag är bara rädd, rädd för att det ska bli för allvarligt som sist. Iaf för mig, och det vill jag inte, det går inte. Suck.. Jääävlar vad allt är snurrigt. Vad är tillåtet och inte tillåtet? Kanske lägga ner båda? Vad vet jag.. Just nu vet jag nada! Hade kunnat behöva en vän nu, men vad hände där?

Idag har det varit skola. Var kul. Nya människor är alltid kul speciellt nu. Jag behöver det. Jag bara behöver det just nu!!

Orkar faktiskt inte försöka längre, jag är kort av en anledning!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0