Tulpaner!

Eftersom mobilbloggen f**tar sig så får jag skriva här istället lite snabbt. Kommer säkert bli så att alla mina mobilbloggar kommer in sen istället. Aja, då får det bli så helt enkelt. Men iaf. Jag har slutat röka :) Jag och C tävlar typ, eller ska man säga peppar varandra. Hum.. jaja det funkar iaf. Har inte rökat på hela veckan och blir man sugen så skickar vi sms till varandra förutom han då för han äter äpple.. haha. Men idag så blev jag jätte röksugen och jag skickade sms till C men han svara ju såklart inte eftersom han sov eftersom han jobbar natt så jag klädde på mig mina träningskläder och traska ner till gymmet. Träffade David på vägen. Stackarn jobbade i detta väder, City Mail. Tur jag inte är Postare längre. Aja, gick ner där iaf, sprang ytterst lite eftersom jag inte är riktigt frisk i halsen ännu så vågade jag inte. Körde lite styrka, sola tio min och sen traska jag hem igen. Typ runt hörnet av där jag bor har jag allt jag behöver haha. Jag har fört pizzerian, sen blomsteraffären, sen en hårsalong och sen kommer en liten LIIIITE affär. Haha perfekt. Iaf, jag gick in i blomsteraffären och skulle egentligen bara köpa mig en bukett tulpaner igen för jag tyckte det såg så lamt ut med bara en bukett i min kruka. Men jag kom ut med en bukett tulpaner (som planerat) och en liten krokus kruka/lökar. :) Jag tror jag har fått en sånhär vår-kom-nu-med-alla-vackra-blommer feeling. Så nu har jag växter så det räcker och blir över. Vet inte riktigt var jag ska ställa allt.. Men men. Fint är det iaf. Och tulpanerna ÄLSKAR jag! Köpte blandade tulpaner. Brukar inte gilla det men denna gången gjorde jag det faktiskt och jag tyckte det blev så fint.. Kolla!!

Visst är dem fina?
Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen men först ska jag berätta lite om vad som händer i helgen. Imorgon blir det pokerkväll här hemma med jag, Emma, Tero, David och Christian. Jag ska inte dricka på hela helgen vet inte med dem andra men vi bestämde oss för att hitta på något iaf och det blev pokerkväll hemma hos mig. Och på lördag ska vi på bio allihopa också. Vi ska se Snabba Cach eller hur det stavas. Var snack om att vi skulle äta innan också. Återstår ju att se. Men jag tycker faktiskt min helg ser helt ok ut. Rolig men lugn.

Nää.. Duschen väntar nu. Och sen disken :S Ha det bra!! Och kolla vilket fiiiiin fint väder det är ute!! I LIKE!!


Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

ååh ser ju helt mys ut.. med solen o allt ser de ut som de e vår utanför dig :p de är de itne här iaf :( haha

2010-01-28 @ 21:50:27

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0