Idag är en jävligt bra dag känner jag. ...

Idag är en jävligt bra dag känner jag. Vaknade som vanligt av att selma var vaken och trampa mig i huvudet och bet mig i tårna. Haha. Men jag tycker om henne ändå! Gick upp och gjorde kaffe och bara mös hela morgonen. Gjorde vid mig i lugn och ro. Tog en cigg på balkongen och kände hur varmt det var. Det är lite synd att jag jobbar men det är goa pengar sen. Och dagen fortsätter dessutom med att filip kommer hem till mig. Vi ska på födelsedags fest idag. Emma fyller år imorgon och hon ska fira det idag med lite folk och så. Kommer säkert bli trevligt. Innan dess ska vi hem till cammi och ta något litet att dricka innan är det sagt. Och imorgon kommer hanna och kanske john. Vi ska ta en kaffe och snacka lite skit. Hon ska hälsa på selma också:-) efter det ska jag göra en jätte god middag till mig och filip. Jag vet att det är gott återstår att se om filip tycker det är gott också. Nä nu ska jag börja städa här på gymmet. Ha en underbar lördag!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0