Jag tror inte att min bebis tycker om att ...

dsc00608 (MMS)

Jag tror inte att min bebis tycker om att jag jobbar. Igår när jag skulle till jobbet så klättrade hon ner i väskan och satte sig där. Stackarn. Men jag måste ju tjäna pengar bebis! Sitter på jobbet nu och saknar henne och saknar filip men mest saknar jag att få sova. Somnar nästan här borta. Lovar. Ögonen går i kors. Undrar om jag inte ska säga nej till vecka 29 på posten ändå eller om jag bara ska stå ut. Vad tycker ni?


Ett öre för dina tankar
Postat av: Petra

Man behöver lite semester och ledighet också.

Ska ju orka med hösten också.

2010-07-12 @ 15:23:51
URL: http://linnea84.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0