Fredag

Och sen var det helg igen. Veckorna går så jävla fort nu. Känns det som iaf. Gårdagen var precis lika tråkig som onsdagen. Skola sen jobba. Fick dessutom börja en timme tidigare :( Men goa pengar när lönen kommer, visst? Fast jag fick besök igår på jobb. Först av Cammi och Emma. Pratade lite, trevligt värre. Sen innan stängning kom Cornelia och Micke. Tiden går mycket fortare när man har någon som kommer och hälsar på. Sen fick jag skjuts hem och jag gjorde absolut inget efter jobb. Vaknade i morse, jätte trött! Skulle till doktorn idag också. Ta bort några stygn. Lite obehagligt måste jag ju faktiskt påstå. Sen gick jag in om blomsteraffären och köpte lila tulpaner :) Nu är jag hemma, har tagit det lugnt och ska börja diska och städa aldeles strax. Sen blir det ensam hemma mys med onyttigheter. Och imorgon blir det jobb igen.. Efter det ska jag och Emma hem till Cammi. Vet ej vad det blir. Men inget drickandet iaf. Lördagsmys antar jag.
Nää, dags att göra nytta. Innan städ ska jag skicka iväg en massa mejl. Önska mig lycka till..för något ni inte vet något om men ändå :P
Trevlig helg på er!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0