helgen som bortblåst

Helgen är över igen.. Igår var jag hos Josse som fylde år. Träffade Michelle som jag inte snackat med på 100 år typ. Ja ni har säkert sett bilderna från igår som jag skickade in. Skulle egentligen ta det väldigt lugnt men så blivva det inte. Efter en flaska+ fyra glas vin plus ett glas skumpa så var jag bra på det. OCh tyvärr är det alltid likadant när jag blir bra på det, sårbar. Ringde ett samtal som jag ångrar tusen gånger om. Så sjukt onödigt. Men en sak är ju säker, det kommer aldrig gå vägen när man börjar ljuga med en gång. Men ja, samtalet var jävligt onödigt gjort av mig och jag hoppas innerligt att det inte ska hända igen.
När jag vaknade i morse, av ringklockan, kännde jag inte alls för att gå ner till jobb. Fruktansvärt tråkigt att jobba dagen efter en fest. Visserligen gick jag hem i tid men somna inte förrän 2 typ.. Mindre roligt. Men jag fick stå ut på jobb också..i sex timmar.
Ont, det är vad det gör...

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0