Jag är överviktig, enligt BMI!

Haha jaa jag var bara tvungen. Var inne på Katrin Zytomierskas blogg där hon skrev om att hon hade gjort ett BMI test. Och jag kunde ju inte motstå att göra det själv. Var ett tag sedan jag gjorde ett BMI test. Haha och jag slutade som överviktig :O Och att jag borde gå ner 6.04 kg för att ha normalt BMI. JAg ser mig inte själv som överviktig men vet med mig själv att jag borde gå ner så nu är det fan dags. Fast det roliga är att när jag tog mitt BMI när jag var vältränad så visade det ändå att jag var överviktig :S hum.. då börjar man ju undra om det verkligen stämmer. Fast nu vet jag att det stämmer men inte då.. haha Aja.. tur jag börjat spela fotboll igen iaf :) 

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0