jävla huvudvärk

Vaknade av att klockan ringde 8 i morse. Fruktansvärd huvudvärk så jag tänkte att jag kunde ställa klockan en timme senare och komma en timme senare till gruppmötet vi har idag. Så det gjorde jag. Men när jag vaknar igen 9 var huvudväkren värre och jag kunde inte resa mig. Suck, migrän! Så jag skickade iväg sms till gruppen och sa att jag stannar hemma idag. Har nyss vaknat igen och har fortfarande huvudvärk, dock inte migrän, skönt nog. Men huvudvärk till en hel arme typ. Så idag blir det bara lugnt och hoppas på att det blir bättre senare då jag ska damma av mina dubbaskor för att träna utomhus idag :) Längtar faktiskt. Längesedan jag satte fotbollsskorna på fötterna och jag älskar dem skorna. Har gjort det från den dagen jag köpte dem, ingen skoskav (peppare, peppar).
Skulle egentligen kolla på Dejting in the dark med Emma ikväll men jag får slänga iväg ett sms till henne att jag inte slutar träna förrän 21 :S vi som skulle äta skorpor och dricka te :( buhuu! Vi får göra det en annan dag istället!

soffan nu..

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0