lördag. Sitter på jobb nu. Har pre

0-296c963ca720dc9ab1efea5950cd14b2.png

lördag. Sitter på jobb nu. Har precis städat ovanvåningen på gymmet. Tar en liten vila innan jag ska gå ner och börja städa där nere också. Jätte trött idag. Sovit dåligt i natt. Vaknade ett av att mobilen ringde. Sen jag jag och vred och vände till tre då mobilen ringde igen. Suck. Efter det kunde jag inte sova. Mådde illa och sen blev jag jätte pigg. Så typiskt. Somna en timme innan jag skulle upp. Haha. Så är lagom trött idag. Idag ska jag umgås med bland annat dem filurerna på bilden, emma och cammi. Blir middag hemma hos cammi. Innan dess ska jag sova och försöka bli av med mitt illamående. Har varit inne och kollat mitt nya schema på kursen utomhuspedagogik. Haha dags att börja träna ordentligt. Vi ska simma! Alltså ha baddräckt! Haha vilket skämt. Stackars de som får beskåda min kropp. Haha. Men i övrigt verkar kursen skit rolig. Så jag ångrar ju inte att jag valde den. Nä nu ska jag städa lite till. Trevlig lördag på er.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0