Muskler man inte trodde fanns under all mage jag har :P haha

Träningen över och jag har ALDRIG någonsin haft såhär ont i min mage. Ringde Cornelia om akut tips på hur man sträcker ut magen. Hon bara skratta åt mig. Det hon tipsa om har jag ju redan gjort och det fungerar inte. Jag lär inte komma upp från sängen imorgon. FYYY FAAAN! Men det är bara att bita ihop. Jag måste ju träna, jag ska träna så att jag och mamma kan springa I Form-maratonet i sommar. Tror lite att denna bloggen kommer bli en sånhär Trängings/Vikt/Mat/Blandat- blogg. Haha. Kan vara kul.
Jag börjar känna att det ordnat upp sig för mig nu. På tiden kan man ju säga. Känner mig inte lika mycket depp för jag har för mestadels enbart tänkt på mig själv i första hand nu och tatt hand om mig själv. Sluppit att ständigt gömma känslor och ljuga om hur jag mår, för nu mår jag bra :) Jag vet att jag har skrivit det innan, många gånger innan men nu är det liksom bra. Haha, Skönt!
Kanske är det också för att jag har börjat träna fotboll igen och jag träffar gamla polare igen :) som Evan sa när jag bestämde mig för att börja spela igen "Då blir det som förr." Och det känns så, förutom att jag inte har någon bollkänsla kvar men det var liksom kul att komma tillbaka. Har inte snackat med Evan på två år typ och när vi sågs förra måndagen var det liksom bara att babla på som innan. Skönt. Mycket bättre än att komma till ett lag där man inte känner en kotte. Nä, det känns skönt :) Och imorgon ska jag tejpa min tå! Så jag slipper gå av tidigare.

Imorgon ska jag upp tidigt. Ska med mamma till mormor och morfar. Har inte träffat morfar på evigheter då han har varit lite sjuk så jag bestämde mig ikväll för att följa med mamma innan jag ska på föreläsning 13.15 i Malmö. Och sen på kvällen ska jag ju träna utomhus. Fotboll såklart då. Sen SOOOVA!! :) Så imorgon blir det nog inte så mycket bloggande. Om jag inte bloggar från mobilen. Förresten, gjorde ju köttfärspaj idag, viktväktarnas. SJUUUUKT GOOOD! Och mat till en hel vecka kvar typ haha! Bara så ni vet :)
Nu ska jag äta upp min kvällsmat, knäckebröd, nudelsoppa och ett glas citronvatten, sen ska jag sov :)

Tack för idag, slut för idag :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0