Onsdag, skola, jobb o hem...

Då var onsdagen också slut.. Började med att ta sig upp tidigt i morse. Seg så in i helvete men upp och hoppa och iväg till skolan. Lite gnabb mellan vissa och jag orkar bara inte bry mig utan jag sitter nästan bara och skrattar åt det hela. Jag känner bara, precis som jag sa till vissa idag att jag orkar inte bry mig. Där finns så mycket annat som är så mycket viktigare att bry sig om plus att vi slutar snart kursen ändå så varför orka bry sig. Iaf efter skolan blev det iväg till jobbet och nu är jag hemma igen. Spännande dag va?? haha. Eller inte..
Nu ska jag kolla lite tv sen blir det sängen för imorgon blir det EXAKT lika dan dag imorgon.. skola, jobb, hem :(

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0