Onsdagen

Tentan är gjort, om jag har klarat den vet jag ju inte än. Tror inte det dock. MEn jag räknade poängen på hur mycket jag tror jag kan ha fått och om jag inte har räknat fel med 4 poäng så är jag godkänd iaf. Men ja, jag räknar ju med att få göra min första omtenta. Efter tentan åkte jag hem och plugga lite och vila lite. Under den senaste tiden har jag blivit så trött av mig. Fattar inte varför. Hum.. hoppas på förändring snart iaf. Lite tråkigt att alltid vara trött..
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det fika i stan :)
Imorgon blir det skolan igen. Sen jobba. Och plugga efter det. Suck, vilken dag!

Bye bye

Ett öre för dina tankar
Postat av: Petra

Ja, jag får tillgodoräkna mig de poängen jag klarat av. :) Så jag behöver t ex inte läsa om första kursen och det är skönt, för den tyckte jag var riktigt tråkig.



Jag tyckte också att det huvudämnet jag hade innan, var ganska flummigt och rörigt. Det är kanske så överlag när det gäller deras lärarutbildning.



Skönt och snart endast ha 1.5 år kvar. Nästan så man kan se mot slutet när man kommit halvvägs. :)

2010-03-24 @ 19:01:31
URL: http://linnea84.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0