Onsdagsmorgonen!

Godmorgon. Uppe med tuppen känns det som, fast där är nog fler än jag som är uppe nu, och har nog varit uppe länge. Idag ska jag har min första föreläsning i Utomhuspedagogik. Kul. Igår var det intro. Var faktiskt rätt skönt att vara ute på son kursintroduktion. Och man var mycket piggare och lyssnade bättre.
Nu sitter jag med en kopp kaffe utan mitt socker i. var längesedan jag drack kaffe utan socker. Men det funkar. Igår synda jag ordentligt. Men det säger vi inget om nu. haha. Men idag ska jag klara det gallant igen.
Har en lektion idag sen ska jag hem igen.
Ni har väl sett min bild på min gräsmatta på balkongen :) Fiiiiin va :P haha! Fast nu är det helt blöt. Men men, så är det.

Nä nu sk ajag göra  mig reda för att ta bussen om tio minuter. Ha en bra dag alla.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0