Pink cloud...

Då var måndagen också genomförd.. Har inte gått utanför dörrarna idag.. Har målat och städat hela dagen. Målade mina väggar vita i köket idag, jaa förutom den lila då såklart.. Så nu ser det frächt ut i mitt kök, jaa förutom disken då.. hum.. får jag ta tag i imorgon.. Kvällen avslutades med kärlekste, kardemumma skorpor och en Emma på besök. Trevligt värre.. Dessutom var det ju säsongstart på alla serier på femman idag :) Kul! Nu ska jag plugga lite är det tänkt.. Inte sugen men måste. Sen lägga mig och vakna upp för att åka till skolan. Suck..
Idag kom en såndär suktan efter att skicka ett sms till en person men det gick inte, jag har inte något att säga trots att jag egentligen har det. Men det var bra att jag inte skicka :)

Nää, böckerna kallar låter det som...

Tack för denna lilla stunden alla mina 16 läsare... Vissa verkar ha varit ivriga för att se vad jag skulle skriva härnäst eftersom ni besökt sina drygt 50 gånger.. hum...

I wonder if you're reading this and still see me in your dreams
I know I see you in my dreams when I sleep on my little pink cloud

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0