Sweet dream or a beautiful nightmare

Söndag igen. Veckan är över. OCH JAG HAR KLARAT TENTAN!! WOHOOOO!!! Haha. Japp jag klarade matte tentan. Fick precis godkänt men ett godkänt är alltid ett godkänt! Trodde aldrig att jag skulle klara tentan men det gjorde jag med nöd och näppe. Fyyy vad det känns bra nu. Nu ska bara min uppsats också bli godkänd så att jag kan lägga matten åt sidan. Imorgon ska vi redovisa och sen på tisdag ska jag börja ny kurs :) längtar!

Helgen dåå. Jo jag plugga ju långt in på kvällen i fredags gick och la mig sent tog sovmorgon på lördagen. SKÖNT! Städa heeeela dagen och har insett att jag ska sortera bland alla mina saker som är framme. Har ju massor av saker här hemma. Sen fick jag besök och det blev god middag och vin och trevligt sällskap :) Efter middagen och lite prat med vin bar vi oss ner till en förfest. Träffa känt folk där som man inte träffat på ett tag :) Väldigt trevligt! Efter det blev det en sväng ner till Tages och kolla litta, fast det visste ni ju redan. Sen idag när jag vaknade till liv blev det först lite tv sen snabbt in i duschen, Cammi hämtade upp mig och det bar iväg mot Rusta och IKEA. I LIKE! Jag har aldrig varit inne på Rusta innan men jag är förälskad i affären nästan. Där är ju ALLT! Haha. Köpte mig en matta till min balkong, sån konstgräsmatta :) Blev faktiskt en grön för det ser mer trevligt ut efter många om och men. Lite som en gräsmatta jue :) Sen körde vi mot IKEA. Helvetet själv. Jag refererade den låten där dem sjunger "Sweet dream or a beautiful nightmare" till IKEA. Man kan inte ta sig där ifrån utan att ha handlat något. HEMSKT. Och jag kom d'r ifrån med plastpåsar och nya sängkläder. Glömde ju skriva att jag köpte en våg på Rusta också med en smile gubbe på :P hihi!

Så för att avrunda så har jag vägt mig och imorgon börjar jag min deff :) Önska mig lycka till för nu JÄÄÄÄÄVLAR!

Nu ska jag kolla på Sex and the City filmen och gråta lite!

Ett öre för dina tankar
Postat av: c

gillade du rusta nu ska du åka dit till jul! my god, vad man kan shoppa loss då :D

2010-03-29 @ 21:34:57
URL: http://lillac.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0