torsdag, vilket innebär som vanlig

362bc36906188caf38b34ab7938d0a91.png

torsdag, vilket innebär som vanligt att jag ska jobba. Innan idag var jag i skolan en liten stund och kollade på en i gruppens redovisning. Och jag har faktiskt varit lite onyttig idag. Köpte med mig en is chai bara för att det var så jävla fint väder. Hur härligt som helst. Och nu när jag är på väg till jobbet är det ju jätte varmt ute. I like! Jag har även insett att jag inte ska väga mig eller mäta mig längre. Mätte midjan idag och jag har gått ner 2 cm. Och förra veckan hade jag gått ner cirka 4 kilo. Och helt plötsligt börjar man unna sig lite för mycket gott för man har ju trots allt gått ner lite. Inte bra alls. Haha. Så stopp på det. Nä, nu ska jag gå in på jobb. Hej då.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0