Det sista jag säger den förste mars 2010... och det enda.

Måndagen är också avklarad.. Skulle egentligen till skolan idag men jag har bestämt mig för att jag är så pass trött på skolan att jag läser ikapp föreläsningarna hemma istället. För nä, jag har inte ork eller lust. Jag hitta så mycket annat att göra istället.. Som idag blev jag klar med mig målning och jag kan ju inte säga mer än att jag är stolt över vilken färg jag har valt.. ÄLSKAR färgen, färgerna. Och jag glömde lämna in lappen till Landskrona hem idag med :S OJOJOJ, imorgon kanske jag kommer till skott?! :S hum.. Gick och la mig två i natt och ställde klockan på 8 och gick upp kvart över åtta och började måla andra lagret på väggen i köket och sen fortsatte jag i hallen, men den dock lite ljusare färg :) LOOOOOVE IT! Verkligen.. Mitt kök fick en helt annan karaktär och hallen en helt annan stil. Jag bara älskar det! Stackars er som får läsa om min målning andra dagen i rad haha. men min blogg min skriving..
Efter att jag målat gjorde jag mig redo för att luncha nere i stan, skulle äta på Basilika men inte blev det det inte för av någon dum anledning har dem stängt på måndagar.... hum.... WHAT?? Aja, så vi traska iväg för att fika ist vilket var helt ok :)
Sen hem igen och måla igen, måla färdigt i hallen.. Efter det blev det att ta av sig målarkläderna igen och göra sig redo för bio i Helsingborg.. Blev Avatar i 3D. Verkligen värd alla öre man betalar för att se denna film. Jätte bra fkt, trots att man fick ont på näsan av 3D glasögonen.. haha. Kort sagt har jag haft en bra måndag, en väldigt social måndag.
Morgondagen består av att städa hallen och göra vid i köksskåpen, få lite ordning. Sen ska jag plugga en massa, har litteraturseminarium på onsdag vilket jag måste medverka på såklart och jag måste vara förberedd.. Helt ok för mig.. Torsdag blir värst. Ska ta bort min leverfläck på ryggen.. AJ AJ AJ!!! Fast innan dess ska jag till skolan då också.. SUG! Fredag blir luncha med mamma, eventuellt och sen jobba mellan 3-20 och sen lördag blir det middag hos farmor och farfar och sen kanske en sväng in om Josses födelsedagsfest. Ska dock inte dricka då jag ska jobba på söndag IGEN! Plus att mars har börjat, vilket innebär Alkoholfri månad. Så veckan är späckad, späckad med en massa skit. Imorgon kommer Emma på kvällen också, vi ska dicka kärlekste och snacka lite nytta :P Och under denna veckan ska jag hinna ner till gymmet också, tre gånger. Om bara våren kunde komma så jag kunde springa ute nere vid stranden istället. Fan så mycket skönare, jobbigare men skönare.
Nää men guud, vilket inlägg det blev. Inget intressant alls..
Men en sista sak, blev lite depp idag. Först glad när posten kom. En lapp om att jag ska hämta ett paket, och eftersom jag inte kunde läsa postarens odugliga skrivstil så kunde jag inte tyda var paketet kom ifrån. Så jag tog ju för givet att det kom från IForm. Trippar in i spelbutiken och i handen får jag ett kuvert från mitt ex. Mina saker som har legat hos han i några månader nu har jag fått tillbaka, i ett kurvet. Samtidigt som det är en lättnad så blev jag med en gång på otroligt dåligt humör. Det var det liksom. Skönt, men ändå finns det där ordet, men! Fast detta är bra. Eller hur? Efter att jag såg var paketat var ifrån och jag hann bli på ett jävla dåligt humör gick jag hem och satte igång musik högt och tog tag i penslen. Det hjälpte! Verkligen!

Nää, tror det är sängen som kallar på mig nu... hum... (;
God natt på er alla...

.. . .. . .. .Sofhie har talat. .. . .. . ..


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0