Veckans slut..

Söndagen är också avverkad. Blev bara soft hela dagen lång. Hoppade min tvättid. Ville inte bara. Så blev hem till mamma och pappa och var där ett tag sen hem, plockade undan lite, diska och gjorde vid i köket. När klockan sen var nio började jag baka. Blev jätte sugen på Kalorisnåla kladdmuffins så jag gjorde några sådana. Gott!
Imorgon ska jag börja vara lite nyttig igen hade jag tänkt. Sen ska jag även göra vid på balkongen imorgon. Mamma och jag ska iväg och handla "golv" till balkongen på lördag. Så får ju se till att göra vid där nu i veckan. Sen ska jag ju träna. Kan ju blir lagon intressant eftersom jag fortfarande har träningsvärk. Haha. Men men, kommer väl gå det med..
Nä, nu blir det lite mer tv och sen sängen..


Valet och kvalet!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0