Då var det morgon igen. Är det bara jag ...

Då var det morgon igen. Är det bara jag som tycker att dygnen är för korta nu. Haha. Fy vad gnällig jag har varit de senaste dagarna. Men fy vad trött jag är! Fick se mitt sommar schema på fysiken igår. Sommaren verkas gå ihopa ändå förhoppningsvis. Iaf så att hyra och räkningar kan betalas. Men nu längtar jag bara tills skattepengarna kommer så att jag kan handla till selma. Fick veta i morse också att vårt bidrag på melodifestivalen inte gick vidare. Oväntat? Inte direkt. Så nu var det roliga över liksom. Men men. Nä stänga ögonen ett litet tag här på taget nu hade inte suttit helt fel. Godmorgon på er.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0