Den nya veckan kunde nog inte börja bättre!

Nä för måndagarna är i vanliga fall piss...

Idag blev det in till Helsingborg till Miljöverstan för att baka bullar på magen och göra kolkritor. Helt ok, dagen gick fort och snart var man hemma igen. I morse när jag hade anlänt till knutpunkten ringde mobilen och det var förskolan som ringde. Dem ville att jag skulle komma in och jobba. Så jävla typiskt att dem alltid ska ringa när jag ska på lektion. Men men, så är det. Senare på dagen ringde dem igen och fråga om jag kunde komma in och jobba onsdag, torsdag och fredag nästa vecka. Onsdagen kunde jag inte då jag ska vara i skolan men torsdag och fredag ska jag jobba :D Överlycklig! Ska dessutom ha stängning för första gången som vikarie. Har ju haft stängning när jag praktiserat men inte som vikare! Kul! Fick dessutom veta att jag KANSKE KANSKE får tre veckor på förskolan :) Men jag skulle inte hoppas för mycket men kanske. Dem skulle nämligen inte ta in så många vikarier denna sommaren utan försöka gå runder på den personal som finns. Men håll alla tummar och tår för mig! Snälla!! :) Nu ska jag snart bege mig till Cammi och snacka lite skit. Hon har ju varit helt off nu en vecka pga sina sena jobbedagar så vi har ju lite att ta igen. :) Emma skulle kanske också komma dig.

Förrenten, kom på igår att om jag går ner två kilo till så har jag gått ner tio kilo. Om man räknar efter det mesta jag har vägt då.

Saknar söt nu faktiskt! Men vi ses säkert i veckan igen :) Mys pys!!



He´s looking kind of green!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0