En helt vanlig torsdag igen!

Då var morgonen här. Vaknade tidigt.. huuuum undra varför ;) haha
Blev storfrukost idag. Gröt, ägg och macka. Så jag är proppmätt nu! Nu ska jag bara softa fram till jag ska jobba! Fick också reda på att jag ska jobba lördag också. Så lördag och söndag befinner jag mig på gymmet och tjänar lite pengar. Efter jobb idag ska jag plugga lite till imorgon. Jag hoppas på att mina böcker kommer idag också, eller imorgon iaf så att jag kan börja plugga till litteraturseminariet nästa vecka.. Som jag längtar efter sommaren nu. Lägga böckerna åt sidan och bara ta det lugn och inte bry sig om något annat än att försöka betala räkningarna. haha. Det kommer väl gå bra denna sommaren också..
Nä nu ska jag vara lite social igen..

Trevlig torsdag på er!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0