Helgen som har gått!

Har precis plockat undan lite. Malin ska komma på en kopp kaffe och skitsnack. Helgen har varit lugn och skön. I lördags tvättade och städade jag sen kom filip. Vi kolla lite film och snacka lite och sen vid sju gick vi ner till mamma och pappa och åt. I söndags jobbade jag först sen kom Filip och hämtade upp mig och vi gjorde inget speciellt därefter. Vid sex kom mamma och pappa och hämtade mig. Vi skulle till Akropolis och äta. Väldigt gott. Decka relativt tidigt igår också. Men det var skönt att vakna upp relativt tidigt i morse och av sig själv. SKÖNT! Senare idag ska jag ta mig hem till Filip :) Blir nog lite plugg innan och eventuellt när jag kommer till han också. Har en del att göra innan torsdag. Suck! Nää, nu ska jag sminka mig och sen ner och handla.
Var tog det fina väderet vägen förresten?

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0