Sitter och väntar på bussen nu i stan. H...

Sitter och väntar på bussen nu i stan. Har varit i skolan sen åkte jag direkt ner till stan och köpte mig en ny skrivbok. Denna bok ska bli något utav en dagbok eller något till mig. Även om jag skriver det mesta har på bloggen så är det inte allt. Ibland behöver man skriva av sig när man inte vill prata om det. Och just nu kan det vara väldigt bra känner jag. Annars idag så ska jag plugga och sen bara njuta av det fina väderet på balkongen. Imorgon blir en tuff dag så jag ska bara ta det jävligt lugnt idag:-)


Ett öre för dina tankar
Postat av: Jennie Adawi

När ska vi ses?!

2010-05-26 @ 17:22:37
Postat av: c

change of plans! ;D haha

2010-05-26 @ 21:44:23
URL: http://lillac.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0